keskiviikko 8. helmikuuta 2012

day 11 - a song from your favorite band


No se varsinaisesti oo mun lemppari mut yks mun suosikeista kuitenki :---D ku niit on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin monii...

ÄWÄWÄÄWÄ itkupotku raivari..... hävitin mun koneen laturin ja akku huutaa tyhjöööötä, mutsin kone pimahti ja iPodi ei suostu avaa videoit ja silläkää aina jaksa dataa.... Siispä koulun koneet (Y)

Mitäs mitäs..... Eipä tässä nyt kamalasti mtn oo tapahtunu...?? Lauantaina oltii laivalla Letun ja sen porukoitten kans jajajaja muuten oon ollu koulus...
Pakko kyl myöntää et hiema potuttaa ku peruin sen mun Egyptin matkan... Broidi ja muut immeiset on lähös sinne huomen viikoks ja meitsi jää hoitaa koiraa!! (:: Omnomnom onneks on paljo ruokarahaa ja Uncharted 3 !!!!!
pakolline teinipeilixpose
grrrrr

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti